RAMOWY ROZKŁAD DNIA - grupa Smerfy oraz grupa Motylki
06:00 - 08:00 |
Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań służące realizacji pomysłów dzieci. |
08:00 – 08:20 |
Zabawy integrujące grupę, zabawy ze śpiewem. Czynności organizacyjne, ćwiczenia poranne. |
08:20 – 08:30 |
Czynności porządkowe, samoobsługowe i higieniczne. Przygotowanie do śniadania. |
08:30 – 09:00 |
Śniadanie |
09:00 – 10:00 |
Zajęcia dydaktyczne, realizowane według programu wychowania przedszkolnego zgodne z podstawą programową. |
10:00 – 10:15 |
Drugie śniadanie |
10:15 – 11:15 |
Wyjście na spacer lub ogród przedszkolny – w zależności od pogody zabawy dowolne w sali, oparte na spontanicznej aktywności dziecka i wspierające integrację. |
11:15 - 11:30 |
Przygotowanie do obiadu. Czynności samoobsługowe i higieniczne. |
11:30 – 12:00 |
Obiad |
12:00 – 12:30 |
Odpoczynek poobiedni- słuchanie bajek, muzyki relaksacyjnej (gr. ”Motylki”) |
12:30 – 13:45 |
Zabawy dowolne, tematyczne w zależności od pogody w sali lub na ogródku przedszkolnym. |
13:45 - 14:00 |
Czynności porządkowe, higieniczne. Przygotowanie do podwieczorku. |
14:00 – 14:30 |
Podwieczorek |
14:30 – 17:00 |
Praca z zespołem dzieci lub indywidualna o charakterze obserwacyjnym, stymulująco – kompensacyjnym i wychowawczym; zabawy wg inicjatywy dzieci, w kącikach tematycznych; prace porządkowe; rozchodzenie się dzieci. |
RAMOWY ROZKŁAD DNIA - grupa Biedronki oraz grupa Sowy
06:00 - 08:00 |
Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań służące realizacji pomysłów dzieci. |
08:00 – 08:45 |
Zabawy indywidualne i w grupach. Zajęcia ogólno - rozwojowe (rozwijające percepcję, wzrokową, słuchową, grafomotorykę). Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci. Zabawy integrujące grupę, zabawy ze śpiewem. Ćwiczenia poranne. |
08:45 – 09:00 |
Czynności porządkowe, samoobsługowe i higieniczne. Przygotowanie do śniadania. |
09:00 – 09:30 |
Śniadanie |
09:30 – 10:45 |
Zajęcia dydaktyczne, realizowane według programu wychowania przedszkolnego zgodne z podstawą programową. |
10:45 – 11:00 |
Drugie śniadanie |
11:00 – 11:45 |
Wyjście na spacer lub ogród przedszkolny – w zależności od pogody zabawy dowolne w sali, oparte na spontanicznej aktywności dziecka i wspierające integrację. |
11:45 – 12:00 |
Przygotowanie do obiadu. Czynności samoobsługowe i higieniczne. |
12:00 – 12:30 |
Obiad |
12:30 – 13:00 |
Odpoczynek poobiedni- słuchanie bajek, muzyki relaksacyjnej. |
13:00 – 13:45 |
Zabawy dowolne, tematyczne w zależności od pogody w sali lub na ogródku przedszkolnym. |
13:45 - 14:00 |
Czynności porządkowe, samoobsługowe, higieniczne. Przygotowanie do podwieczorku. |
14:00 – 14:30 |
Podwieczorek |
14:30 – 16:30 |
Praca z zespołem dzieci lub indywidualna o charakterze obserwacyjnym, stymulująco – kompensacyjnym |
Zajęcia dodatkowe odbywają się zgodnie z harmonogramem:
Religia: poniedziałek oraz środa
język angielski: wtorek, środa, czwartek, piątek